Unikanie anulowania zamówień

Kiedy można anulować zamówienie?

Każdy klient ma prawo do rezygnacji z zakupu i anulowania zamówienia. W Allegro do niedawna kupujący miał na to 3 dni, potem ta opcja znikała. Wzięty pod uwagę był również status zamówienia, ponieważ te w realizacji nie podlegały anulowaniu. Obecnie liczy się status zamówienia albo nadanie numeru przesyłki do zamówienia. Jeżeli status nie zostanie zmieniony, ani numer przesyłki nie zostanie dodany, klient będzie mógł anulować zamówienie.

Wyjątkowe kategorie, w których wycofanie zamównienia nie jest możliwe to:

Jak unikać anulowania, bez wyłączenia tej opcji?

AsystentAllegro może automatycznie zmienić status zamówienia zaraz po zakupie. Dzięki temu klient nie będzie mógł bez podania przyczyny wycofać się z transakcji. System może ustawić status w realizacji lub do wysłania.

Funkcję można włączyć w ustawieniach w sekcji Unikanie anulowania zamówień. anulowanie zamówień
Ustawienie nie wymaga zapisywania zmian.

Jak działa unikanie?

AsystentAllegro stale monitoruje zamówienia i gdy tylko pojawi się nowe, to w ciągu zaledwie kilku minut automatycznie zmienia jego status na jeden z wybranych. Taki zabieg uniemożliwi klientowi anulowanie zakupu.

Powiązane tematy
Unikanie trudnych klientów Autoresponder pytań Allegro Odzyskanie porzuconych koszyków Unikanie opłaty utrzymaniowej Allegro Autoresponder dyskusji Allegro Automatyczne wnioski o zwrot prowizji Hurtowe zmiany cen Edytor zestawów Allegro Sprawdzanie ID konta Allegro