Jak uzyskać wyższą ocenę sprzedaży na Allegro?


Czy warto zadbać o wysoką ocenę sprzedaży?

Serwis Allegro sortuje wyniki wyszukiwania w zależności od oceny sprzedaży. W związku z tym jest to jeden z najistotniejszych współczynników kolejności wyświetlania ofert, im jest wyższy tym większa szansa na prezentację Twojej oferty już na pierwszych stronach. Kolejna kwestia to fakt, że klienci podczas przeglądania propozycji zwracają szczególną uwagę na ocenę sprzedawcy, ponieważ wolą być pewni, że otrzymają produkt szybko, a proces kupna przebiegnie profesjonalnie.

Jak przebiega wyznaczenie tego współczynnika?


Allegro podczas ustalenia oceny sprzedaży zwraca uwagę na:
  • sumę wszystkich ocen,
  • wywiązywanie się z terminów nadania numerów przesyłek,
  • obecność funkcji śledzenia paczek (od końca 2019 roku),
  • dostawę w zakładanym terminie (od 2020 roku),
  • udzielenie odpowiedzi w dyskusji w 24 godziny,
  • sprawdzanie średniego czasu odpowiedzi w dyskusjach,
  • liczbę dyskusji, które nie zostały rozwiązane,
  • czas udzielenia odpowiedzi na wiadomość klienta.

Jak asystentAllegro.pl pomoże poprawić ocenę sprzedaży?

  • Powiadomienia sms do sprzedawcy oraz klienta przyspieszają komunikację i przyczyniają się do zadowolenia klienta, co ma realny wpływ na wyższą ocenę sprzedaży
    • powiadomienie o nowej transakcji do sprzedającego,
    • powiadomienie o nowej dyskusji, ocenie oraz o negatywnym komentarzu wysyłane do sprzedającego przyspieszą podjęcie działań,
    • przypomnienie klientowi o nieopłaconym przedmiocie
  • natychmiastowa automatyczna odpowiedz w dyskusji (znacząco podnosi średni czas przesłania odpowiedzi w dyskusjach),
  • natychmiastowa automatyczna odpowiedź na pytanie (znacząco podnosi średni czas przesłania odpowiedzi w dyskusjach).


Twoja opinia

Treść:
Podpis:
Adres email:
(nie będzie opublikowany)