Odpowiedź automatyczna na pytanie klienta oraz w dyskusji.


Szybka reakcja na rozpoczętą dyskusję jest bardzo ważna i ma wpływ na ocenę sprzedaży. Oprócz tego jest to również bardzo istotne dla klienta, który od razu dostanie informację o rozpatrywaniu zgłoszenia. Podobną metodę można również zastosować w odpowiedziach na e-maile klientów.

Tą opcję można włączyć w ustawieniach wypełniając pole i zaznaczając funkcję:

automatyczna odpowiedź w dyskusji


Funkcja automatycznej odpowiedzi na wiadomość klienta jest oparta na skrzynce imap. Konieczne jest aktywowanie protokołu imap, jest to konieczne do prawidłowego działania. Więcej informacji na temat imap można znaleźć tutaj. Kolejno w ustawieniach należy dodać skrzynkę imap wypełniając pola z adresem i hasłem logowania. Podanie tych informacji jest niezbędne do prawidłowego wysyłania wiadomości.

odpowiedź na wiadomość

Teraz wystarczy zaznaczyć opcję wysyłki automatycznej odpowiedzi oraz wpisać treść.

Twoja opinia

Treść:
Podpis:
Adres email:
(nie będzie opublikowany)