Autoresponder dyskusji Allegro

Szybka reakcja na otwartą dyskusję

Aby uczestniczyć w programie "Super Sprzedawca" należy reagować szybko na otwarte dyskusję. Duży wpływ ma również ilość nierozwiązanych spraw. Szybka reakcja ze strony sprzedającego wpływa na pozytywne wrażenie klienta, co pozwoli uniknąć negatywnej opinii.

W jaki sposób AsystenAllegro w tym pomaga?

Jeżeli klient rozpocznie dyskusję, sprzedający ma 24 godzin aby udzielić odpowiedzi (oprócz dni wolnych oraz weekendów), w innym przypadku do dyskusji może włączyć się się pracownik Allegro na życzenie klienta. AsystentAllegro sprawdzi się idealnie w tej roli. Dzięki opcji autorespondera, po otwarciu dyskusji przez kupującego, uzyska on natychmiastową odpowiedź.

Jak go uruchomić?

W celu włączenia automatycznej odpowiedzi w dyskusji, należy przejść do zakładki Ustawienia. a następnie wpisać własną lub pozostawić domyślną treść. Następnie należy zaznaczyć jeden lub dwa widoczne checkboxy. Po zaznaczeniu pierwszego, wiadomość zostanie wysłana po otworzeniu dyskusji przez kupującego. Drugi checkbox umożliwia wysłanie wiadomości na każdą wiadomość, odpowiedź klienta który założył spór.

Nie jest konieczne dodawanie skrzynki pocztowej.

automatyczna odpowiedź w dyskusji
Powiązane tematy
Unikanie trudnych klientów Autoresponder pytań Allegro Odzyskanie porzuconych koszyków Unikanie opłaty utrzymaniowej Allegro Unikanie anulowania zamówień Automatyczne wnioski o zwrot prowizji Hurtowe zmiany cen Edytor zestawów Allegro Sprawdzanie ID konta Allegro